سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود [امام علی علیه السلام]
منتظر گمنام
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» الهی نامه گمنام کرمانشاهی - بخش6

     الهی نامه گمنام بخش ششم

پروردگارا ؛

 

امروز روزیست بزرگ برای آزموده شدن و غلبه بر هوای نفس ، یا رب این بنده گمنام خودش را به تو می سپارد ، که توئی حلال مشکلات و یاری رسان در موقع بلاء و نقمات .

خدایا ؛

جنگ با نفس اماره و شیطان چه اندازه کشنده و نفس گیر است که اگر اراده و لطف تو نباشد گمنام را به وادی هلاکت و سقوط می کشاند ، و در قرآنت چه زیبا فرموده ای . « اِنَّ النَّفْسُ لَاَمارةً بِالسُّوء .

بار خدایا ؛

با دست قدرتت دانشی به گمنام عطاکن که با آن بتوانم در بلاء و ابتلاء برنده شوم تا غایت خلقت و نهایت رضایتت را حاصل نمایم ای دانای توانا .

خداوندا ؛

توفیق بخشی از گره گشائی از کار بندگانت را به گمنام عطا کن که تو تنها گشاینده گره های سخت و حلال مشکلات در روزهای بی کسی و درماندگی هستی و اداره ی تمام امور عالم تنها در ید قدرت و توانای توست که تو بر هر کاری توانائی .

  خدایا ؛

تو همیشه مولایم بوده ای و هستی و این بنده گمنامت که غافل است و شرمنده همیشه عبدت و بوده و خواهد بود ، از تو استعانت می جویم که در خطرات و چالشها فریاد رسم باشی که شیطان رجیم مرا به ناسپاسی دعوت می کند تا در حضور تو و بندگان صالحت رسوایم گرداند .

 خداوندا ؛

تو خودت به خاطر کفر و طغیان شیطان را ملعون کردی و از درگاهت برون راندی و بنا به در خواست او مزد عباداتش ر ا اغوای بنی آدم قرار دادی تا روز وعده شده ، آیا شایسته است که گمنام مغلوب شیطان شود و او را خوشحال گرداند ؟ آیا جایز است بنده گمنامت از عهده شکرت بر نیآمده دشمنان تو را خوشحال گرداند تا غایت خلقت عالمانه و مدبرانه ات را به سخره بگیرند ؟

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حجت الله همتی ( یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/6/13 :: ساعت 6:54 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اطاعت و پیروی از نایب امام زمان (علیه السلام)
توسل به امام زمان (علیه السلام)
انقلاب اسلامى نمودارى از ظهور امام زمان، علیه‏السلام
دعا برای سلامت امام زمان (علیه السلام)
دعا برای شناخت امام زمان (ع)
رعایت حقوق برادران دینی
وظایف منتظران
منتظران حقیقی امام عصر (عج(
یاد امام زمان (علیه السلام)
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 10
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 15415
» درباره من

منتظر گمنام
حجت الله همتی
من سعی و تلاشم بر این بوده در این دنیای تاریک وانفسا و ظلمتکده عصر امروز که دشمنان واقعی تا دندان مسلح دین و شریعت که با تمامی قوا به میدان نبرد آمده اند و با ابزارهای تسلیحاتی و نظامی و تبلیفات گسترده ی رسانه ای در فضای اینترنت و ماهواره که در اختیار دارند و هدف نهائی شان منجی گریزی و استثمار و سلطه طلبی است از خدای رحمان و عنایت امام عصر میخواهم همچون شمعی فروزان باشم که پیرامون خود و جامعه ام را روشن کنم تا انشاءالله تعالی بتوانم توفیق سربازی و جانفشانی در جبهه ی حق و حضرت بقیة الله را حاصل نمایم و مورد رضای حق تعالی گردم

» فهرست موضوعی یادداشت ها
وظایف منتظران در عصر غیبت[3] .
» آرشیو مطالب
وظایف منتظران در عصر غیبت
تاریخ پس از ظهور امام زمان ( عج )
نقش زنان در دوران غیبت صغری و ظهور

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی
خصوصیت حکومت جهانی مهدی موعود
نقش امام غایب
جایگاه حدیث ونرجس خاتون در غیبت صغری

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب