سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که با تودشمنی نکند . [امام علی علیه السلام]
منتظر گمنام
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» الهی نامه گمنام کرمانشاهی - بخش 7

     الهی نامه گمنام بخش هفتم

خدایا ؛

یاریم کن تا دشمنان ترا خوشحال نکنم که تنها هدفت از خلقت انسان مقام خلیفة الهی است و آن را در لباس بندگی به صالحان و پاکان عطا کرده ای ، ای خداوندی که فریادرس بیچارگانی ، گمنام را جز رضای تو آرزوئی نیست و جز آغوش گرم و محبتت بی پناهگاه و آواره است ای ملجاء و پناه گاه بی پناهان .

آنکس که ترا شناخت جان را چه کند *** فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی و هر دو جهانش بخشی  ***   دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

خدایا ؛

 تو عالم به تمام و آشکار و نهانی و از اندیشه و نیّت تمام گمنامان درگاهت از خودشان عالمتر و آگاهتری ، این بنده سرتاپا تقصیر گمنام ، عاشق جمال تو و شرمنده حضورت است و صادقانه اقرار میکنم که بنده ای بی ادب و ناسپاسم که بر خوان رزق کرم تو روزی می خورم و در حضورت گستاخانه دست به گناه می زنم و بی حیائی ام چنان فزون شده که حد و اندازه ای برایش نیست .

خداوندا ؛

با قدرت لایزالت گمنام را چنان تربیت کن که فقط رضایت ترا حاصل کند تا ای خداوند عالمیان ؛ مقام و منزلتت تو چنان رفیع و عظیم است که برایش حد و حصری نتوان رقم زد ، ای انیس مقربان و ای برتری بخش زیردستان ، فضل و کرمت را بر بنده گمنام نازل کن که چنین اربابی شایسته جود و احسانی عظیم است ، ای کریم و روزی دهنده بی منت .

بار الها ؛

اگر هدف از خلقت گمنام رسیدن به اوج قله کمال و بندگی ست پس او را قدرتی عطا کن که تحمل و صبرش در مصائب و گرفتاریها افزایش یابد و از عهده مشکلات و ناملایمات برآید ، که راهی طولانی در پیش دارم و کیسه همیانم خالیست .

خدایا ؛

 گمنا م هم کور است و گمراه ، هم افسرده و خسته ، آیا بدون اذن و اراده تو توانی برای رسیدن به قله کمال و معرفت با چنین شرایطی طاقت فرسا دارد ؟ عاجزانه اعتراف می نمایم خیر ، نه تنها موفق نمی شود بلکه یقین دارم که هلاکتش حتمی و قطعی ست ، پس . « یا ذَالْجودِ و الْاِحسانْ یا قَدیم الْاِحسانْ » یاریم کن که بدون یاری تو هیچم و پوچ خداوندا ؛ تو از تک تک سلولهای جسمم به من نزدیکتری ، و هرکجا را نظاره میکنم مملو از وجود توست و گمنام جائی را خالی از وجود و جمال تو نمی بیند ، اگر اکنون قلم در دستانم می چرخد به اذن و اراده توست که تو بر هر کاری قادر و توانایی ای قادر توانا .

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حجت الله همتی ( یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/6/13 :: ساعت 7:3 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اطاعت و پیروی از نایب امام زمان (علیه السلام)
توسل به امام زمان (علیه السلام)
انقلاب اسلامى نمودارى از ظهور امام زمان، علیه‏السلام
دعا برای سلامت امام زمان (علیه السلام)
دعا برای شناخت امام زمان (ع)
رعایت حقوق برادران دینی
وظایف منتظران
منتظران حقیقی امام عصر (عج(
یاد امام زمان (علیه السلام)
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 15409
» درباره من

منتظر گمنام
حجت الله همتی
من سعی و تلاشم بر این بوده در این دنیای تاریک وانفسا و ظلمتکده عصر امروز که دشمنان واقعی تا دندان مسلح دین و شریعت که با تمامی قوا به میدان نبرد آمده اند و با ابزارهای تسلیحاتی و نظامی و تبلیفات گسترده ی رسانه ای در فضای اینترنت و ماهواره که در اختیار دارند و هدف نهائی شان منجی گریزی و استثمار و سلطه طلبی است از خدای رحمان و عنایت امام عصر میخواهم همچون شمعی فروزان باشم که پیرامون خود و جامعه ام را روشن کنم تا انشاءالله تعالی بتوانم توفیق سربازی و جانفشانی در جبهه ی حق و حضرت بقیة الله را حاصل نمایم و مورد رضای حق تعالی گردم

» فهرست موضوعی یادداشت ها
وظایف منتظران در عصر غیبت[3] .
» آرشیو مطالب
وظایف منتظران در عصر غیبت
تاریخ پس از ظهور امام زمان ( عج )
نقش زنان در دوران غیبت صغری و ظهور

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی
خصوصیت حکومت جهانی مهدی موعود
نقش امام غایب
جایگاه حدیث ونرجس خاتون در غیبت صغری

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب