سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت می گردد تا سلامت بماند و می پرسد تا بفهمد . [امام علی علیه السلام]
منتظر گمنام
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» وظایف منتظران

وظایف منتظران

 

یکی از وظایف انسان منتظر این است که:آن که مراقبت و اهتمام در ادای حقوق امام زمان(عج) هر کس به قدر قوه ی خود بکند و در خدمت گزاری به آن جناب کوتاهی نکند.

 

در بحار مروی است که از حضرت صادق،علیه السلام، پرسیدند: آیا قائم متولد شده؟ فرمودند: «هنوز متولد نشده» بعد فرمودند: «اگر من در زمان او بودم تا زنده بودم او را خدمت می کردم-1

 

مولف گوید: «ای مومن، ملاحظه کن، حضرت صادق، علیه السلام، با آن جلالت قدر چه می فرمایند، تو خدمت به حقوق امام زمان(عج) نمی کنی لااقل شب و روز قلب او را محزون و مغموم نکن، باری چون عسل نمی دهی نیش مزن-2

 

این است که گفته می شود یکی از وظایف مؤمن و شیفته امام عصر(ع) رعایت حقوق برادران ایمانی است.-3

 

این را هم اضافه می کنم که احوال ما دوستان وبلاگ نویس نیز این گونه است. اگر کسی از دوستان مدت ها از او خبری نبود سراغ او را بگیریم و علت غیبتش را بپرسیم و به رفع مشکلش بپردازیم. این سنت حسنه باید در اینترنت نیز بین دوستداران آن حضرت رواج یابد انشاءالله.

 

 

 

پی نوشت ها:

 

?ـ البحار، ج ??، ص ???

?ـ در دوران غیبت امام مهدی(عج) چه کنیم؟، آیة الله موسوی اصفهانی

3- اصول کافی، ج 2، ص 169



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حجت الله همتی ( جمعه 89/4/11 :: ساعت 6:58 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اطاعت و پیروی از نایب امام زمان (علیه السلام)
توسل به امام زمان (علیه السلام)
انقلاب اسلامى نمودارى از ظهور امام زمان، علیه‏السلام
دعا برای سلامت امام زمان (علیه السلام)
دعا برای شناخت امام زمان (ع)
رعایت حقوق برادران دینی
وظایف منتظران
منتظران حقیقی امام عصر (عج(
یاد امام زمان (علیه السلام)
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 11
>> مجموع بازدیدها: 15421
» درباره من

منتظر گمنام
حجت الله همتی
من سعی و تلاشم بر این بوده در این دنیای تاریک وانفسا و ظلمتکده عصر امروز که دشمنان واقعی تا دندان مسلح دین و شریعت که با تمامی قوا به میدان نبرد آمده اند و با ابزارهای تسلیحاتی و نظامی و تبلیفات گسترده ی رسانه ای در فضای اینترنت و ماهواره که در اختیار دارند و هدف نهائی شان منجی گریزی و استثمار و سلطه طلبی است از خدای رحمان و عنایت امام عصر میخواهم همچون شمعی فروزان باشم که پیرامون خود و جامعه ام را روشن کنم تا انشاءالله تعالی بتوانم توفیق سربازی و جانفشانی در جبهه ی حق و حضرت بقیة الله را حاصل نمایم و مورد رضای حق تعالی گردم

» فهرست موضوعی یادداشت ها
وظایف منتظران در عصر غیبت[3] .
» آرشیو مطالب
وظایف منتظران در عصر غیبت
تاریخ پس از ظهور امام زمان ( عج )
نقش زنان در دوران غیبت صغری و ظهور

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی
خصوصیت حکومت جهانی مهدی موعود
نقش امام غایب
جایگاه حدیث ونرجس خاتون در غیبت صغری

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب